Klienci, którzy wyrażą zgodę na przetwarzanie ich danych w celach marketingowych oraz na tzw. komunikację elektroniczną, muszą dodatkowo potwierdzić chęć otrzymywania informacji handlowych w konkretnych kanałach, tzn. odrębnie należy wyrazić zgodę na komunikację sms i odrębnie e-mail. W każdej chwili użytkownik może zaktualizować swoje dane, jak również w prosty sposób zrezygnować z tego rodzaju aktywności.
Oferty, informacje i zaproszenia do promocji są dopasowywane do preferencji i zwyczajów zakupowych uczestników. Dokładamy wszelkich starań, aby ta komunikacja była atrakcyjna i korzystna, żeby dawała szansę klientom na uzyskanie dodatkowych punktów. Zawsze wyraźnie piszemy, kto jest nadawcą wiadomości. Nie wysyłamy reklam firm zewnętrznych, z których klient nie miałby wyraźnych korzyści w programie VITAY.
Częstotliwość wysyłania komunikacji jest zależna od aktywności uczestnika w programie, ale przeciętnie nie jest to więcej niż kilka w miesiącu.