Punkty od Partnerów online - pytania i odpowiedzi

 

Jak otrzymać punkty za zakupy u Partnerów?
Aby otrzymać punkty za transakcje u naszych Partnerów musisz zalogować się na program.VITAY.pl i przejść do strony www.program.vitay.pl/zbieraj-punkty/partnerzy.html. Następnie przejdź do wybranego sklepu klikając jego ofertę na program.VITAY.pl i dokonaj transakcji. W ciągu kilku dni po dokonaniu transakcji dodatkowe punkty pojawią na Twoim koncie jako pozycja „Punkty oczekujące”. Po tym, jak transakcja zostanie zatwierdzona przez naszego Partnera, punkty zostaną finalnie dodane do Twojego salda. Zajmuje to maksymalnie 60 dni. Pamiętaj, że aby na pewno otrzymać dodatkowe punkty musisz wejść na stronę e-sklepu Partnera poprzez link zamieszczony na www.program.vitay.pl/zbieraj-punkty/partnerzy.html. Jeśli wejdziesz do e-sklepu Partnera bezpośrednio, punkty nie zostaną naliczone.


Kiedy otrzymam punkty za zakupy u Partnerów?
W ciągu kilku dni po dokonaniu transakcji dodatkowe punkty pojawią na Twoim koncie jako pozycja „Punkty oczekujące”. Następnie musimy zatwierdzić transakcję z Partnerem, co zajmuje zwykle 30-45 dni. Najpóźniej po 60 dniach punkty zostaną dodane do Twojego salda punktów VITAY.


Dostałem punkty za zakupy u Partnera, ale są one oznaczone jako „Punkty oczekujące”. Co to oznacza?
„Punkty oczekujące” to punkty za transakcje, które muszą zostać jeszcze finalnie potwierdzone przez Partnera. Proces ten zajmuje do 60 dni – jeśli nic się zmieni (np. nie anulujesz zakupu u Partnera) to najpóźniej po tym czasie punkty zostaną dodane do Twojego salda.


Czy dodatkowe koszty wchodzą w wartość kwoty, od której naliczane są dodatkowe punkty?
Nie, punkty za zakupy u Partnerów naliczane są od kwoty zakupów nieuwzględniającej kosztów przesyłki oraz opłat dodatkowych, np. przedłużonej gwarancji.


Czy jeśli anuluję zakup u Partnera lub dokonam zwrotu zamówionych towarów to otrzymam punkty VITAY?
Nie, punkty VITAY przyznawane są za transakcje, które zostały pomyślnie sfinalizowane. Za transakcje anulowane i zwroty punkty VITAY nie zostaną przyznane.


Dokonałem zakupu przechodząc do Partnera poprzez stronę program.vitay.pl. Minęło 60 dni, ale punkty wciąż nie zostały mi przyznane. Co mam zrobić?
W takim wypadku należy skontaktować się z naszą infolinią:

  • z telefonu stacjonarnego: 801 1 67536 (801 1 ORLEN)
  • z telefonu komórkowego: 502 1 67536 (502 1 ORLEN)

lub użyć formularza kontaktowego zamieszczonego na stronie: www.vitay.pl/kontakt

 
link link

link

error
link

{2}